SAB Panda + verzamelbestelling op 10-01

Op 3 januari start de Sale-A-Bration (kortweg SAB) weer bij Stampin' Up! Tot eind maart mag je bij elke €60 die je aan producten koopt een cadeautje uitkiezen uit de SAB folder. Ook gaat per 3 januari de voorjaarscatalogus in. Heb je nog geen nieuwe catalogus en een SAB folder van mij gekregen maar wil je er wel graag een hebben? Stuur mij dan even een berichtje.

Op woensdag 10 januari doe ik weer een verzamelbestelling. Dat betekend dat je mij je bestelling door kunt geven en dat ik de verzendkosten van Stampin' Up! naar mijn huis betaal. Jij kunt je bestelling bij mij thuis ophalen zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Laat mij uiterlijk dinsdag 9 januari om 20:30 uur weten wat je wilt bestellen (eerder mag natuurlijk ook)

Een van de gratis cadeaus die je uit kunt kiezen is een stempelset met daar in 3 hele leuke pandaberen. En met een ballon in zijn hand, een met een brief in zijn hand en een met een feesthoedje. En er zitten ook nog 3 teken in de set. Ik gebruikte voor deze kaart de panda met het feesthoedje. Ik denk dat hij vanavond naar een oud & nieuw feestje gaat :-)



Reacties