Nog 100 dagen en dan is het kerst

Voor mijn gevoel is de zomer nog niet eens echt begonnen. Maar als ik naar het weer kijk gaan we duidelijk alweer richting de herfst en winter. Voor je het weet staat de kerst voor de deur. Vandaag nog precies 100 dagen tot het kerst is. De hoogste tijd dus om een start te maken met het maken van kerstkaarten. Daarom heb ik een leuke workshop bedacht waarbij we aan de slag gaan met het maken van kerstkaarten. 

Op vrijdagochtend 6 oktober starten we om 10 uur met een kopje thee of koffie en iets lekkers. Daarna ga je lekker de slag met stempels, dies en kerstpapier. Aan het eind van de ochtend ga je met je zelfgemaakte kaarten naar huis. De mensen die nog geen kerstcatalogus gekregen hebben kunnen deze ook meteen meenemen. 

De kosten voor de workshop en het gebruik van alle materialen zijn €10,= Als je zin hebt om te komen geef je dan snel op. Ik heb bij mij thuis in Almere 5 plekken beschikbaar. Om deze workshop te volgend is enige ervaring vereist met het snijden van papier en stempelen. 

Heb je belangstelling om hippe, gestempelde kerstkaarten te maken maar heb je nog helemaal geen ervaring? Vraag dan naar de mogelijkheden. 







Reacties